donderdag 22 januari 2015

BS: Derk Marseille nieuwe coordinator Brede School Overvecht



Mijn naam is Derk Marseille en sinds half november ben ik in dienst als algemeen coördinator Brede School Overvecht, voor 16 uur per week. Mijn werkdagen zijn in principe maandag en dinsdag, maar incidenteel een andere dag is ook geen probleem. 




Wat ga ik doen? In de functieomschrijving staat: 'De algemeen coördinator ondersteunt de realisatie van de Brede School. Hij stuurt de samenwerking tussen de verschillende partijen aan en heeft daarin een verbindende rol.'
In de praktijk betekent dat: onderhouden van contacten met de leden van het Kernteam, met andere coördinatoren in de stad en met overige betrokkenen; het schrijven van jaarplannen en subsidieaanvragen; afstemmen van het werk met de collega’s (coördinatoren talentontwikkeling, vreedzame wijk en ouderbetrokkenheid) en niet te vergeten het voorbereiden en voorzitten van de Kernteamoverleggen. Kortom een veelzijdige baan en een hele uitdaging waar ik echt zin in heb. 
Inmiddels heb ik met vrijwel alle leden van het Kernteam een kennismakingsgesprek gevoerd. Erg leuk om in ieders keuken te kijken en te horen hoe trots men is op wat er al staat in Overvecht! 
Naast deze functie ben ik ook nog werkzaam als stafmedewerker bedrijfsvoering bij een welzijnsorganisatie in Baarn, eveneens voor twee dagen per week. Hiervoor heb ik gewerkt als ambtelijk secretaris en coach van twee ondernemingsraden. En daarvoor bijna zeventien jaar bij een welzijnsorganisatie in Utrecht (Cumulus Welzijn) als stafmedewerker, beleidsmedewerker en onderzoeker. 
Iets over mijn leven naast het werk: ik woon in Utrecht Oost, ben getrouwd met Abdel en moeder van twee kinderen: zoon Choukri van 25 en dochter Hanan van 20 jaar. Sinds kort woont ook mijn dochter op kamers, zodat we nu een leeg nest hebben. Wel even wennen. 
Een hobby is klussen aan ons tweede huis in Frankrijk. Een oud huisje met een grote tuin waar altijd werk te doen is. En daarnaast fietsen, lezen en baantjes zwemmen. Wil je meer over mij weten, ik ben ook te vinden op LinkedIn en Facebook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten